Datum objave: 30. travnja 2025.

“Zašto grimčak nije mogao rasti” i “Djed i repa”

Your Title Goes Here

Kako bi što bolje naučili razlikovati prihvatljivo od neprihvatljivog ponašanja te uvidjeti čemu ih sve uče priče iz udžbenika učenici 1. a razreda sve to, i još puno više, naučili su kroz analizu priča autora Aleksandra Kuznjecova. Na satu Hrvatskoga jezika obradili smo dvije priče „Zašto grmičak nije mogao rasti“ i Djed i repa“.
Priče su obrađene pomoću umnih mapa na plakatu na kojem su učenici svoje zadatke predstavili kroz kratke natuknice popraćene slikama.
Zadatci grupa bili su:
– napisati naslov priče
– napisati ime autora
– napisati nepoznate riječi
– analiza likova
– usporedba ponašanja likova iz obje priče
– zamijeniti neprihvatljivo ponašanje dobrim djelom
– utvrditi pouku priča.
Učenici su aktivno radili na zadatcima te su svoje radove uspješno prezentirali ostalim učenicima.
Učiteljica Danijela Lokner

Pročitajte još

Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem

Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem

Nakon dobre motivacije učenika na čitanje dječjeg romana “Čudnovate zgode šegrta Hlapića” svakodnevno sam ih poticala na međusobno pričanje o pročitanom te su izmjenjivali nove doživljaje pa se znalo čuti: „Nemoj mi ispričati što se dogodilo jer ću to tek danas pročitati.“
Na nastavi Likovne kulture izradili smo lektirnu slikovnicu.

Maketa i plan mjesta

Maketa i plan mjesta

Najbolje se uči uz praktičan rad te su učenici 3. razreda izrađujući maketu i plan mjesta važnijih ustanova u Čačincima bolje razumjeli nastanak makete i plana kao i tumača znakova izrađujući dio samostalno, a dio u skupinama prema mojim uputama.
Bili su jako motivirani i vrijedni te su nastojali naše Čačince prikazati što vjerodostojnije.
Ovako to izgleda iz učeničkog gledišta.
Razrednica Tamara Ivić

Skip to content