Datum objave: 12. lipnja 2025.

Učenička debata

Učenička debata

Ljeto bez ekrana – mogućnost ili izazov?

Učenici 8. a i 8. b razreda sudjelovali su u našoj prvoj javnoj debati 10. lipnja. Bila je to jedna od aktivnosti koju smo osmislili povodom tjedna u kojem obilježavamo Dan škole. Učenici 8. a razreda zastupali su tezu da ljeto nije moguće provesti bez upotrebe raznih ekrana i tehnologije budući da je ona sastavni dio našeg svakodnevnog života, dok je 8. b razred zastupao tezu da je kraći vremenski period, kao npr. ljetne praznike, moguće i poželjno provoditi s odmakom od ekrana i široko dostupne tehnologije. Obje su skupine detaljno i studiozno pristupile temi te je debata u konačnici bila vrlo konstruktivna. Žiri u tročlanom sastavu, gđa Erika Čilog (Udruga umirovljenika Čačinci), g. Vlado Cingel (KK „Mladost“ Čačinci) i g. Jurica Kraljik (učitelj TZK), postavio je precizna pitanja skupinama i pohvalio ih za angažman. Na kraju je odluka o pobjedniku debate ipak morala biti donesena, žiri je odlučio da je 8. b razred ipak malo bolje zastupao svoje teze. Publika (učenici predmetne nastave i učitelji) pažljivo su slušali tijek debate i velikim pljeskom nagradili sve sudionike. Moderatori debate bili su pedagog Marin Blaženović i učiteljica hrvatskog jezika Andrea Prelog Vujić.

Učiteljica Andrea Prelog Vujić

Pročitajte još

Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem

Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem

Nakon dobre motivacije učenika na čitanje dječjeg romana “Čudnovate zgode šegrta Hlapića” svakodnevno sam ih poticala na međusobno pričanje o pročitanom te su izmjenjivali nove doživljaje pa se znalo čuti: „Nemoj mi ispričati što se dogodilo jer ću to tek danas pročitati.“
Na nastavi Likovne kulture izradili smo lektirnu slikovnicu.

Maketa i plan mjesta

Maketa i plan mjesta

Najbolje se uči uz praktičan rad te su učenici 3. razreda izrađujući maketu i plan mjesta važnijih ustanova u Čačincima bolje razumjeli nastanak makete i plana kao i tumača znakova izrađujući dio samostalno, a dio u skupinama prema mojim uputama.
Bili su jako motivirani i vrijedni te su nastojali naše Čačince prikazati što vjerodostojnije.
Ovako to izgleda iz učeničkog gledišta.
Razrednica Tamara Ivić

Skip to content