Datum objave: 24. travnja 2025.

Učenici 3. r. popunili Razredni leksikon (eTwinning)

U okviru projekta „Uz čitanje riječi rastu 5“ učenici 3. razreda zajedno su sudjelovali u aktivnosti Razredni leksikon.

Zadatak je bio zajednički odlučiti koji im je najdraži književni lik, omiljena knjiga, čije pjesme najviše vole, koju bi knjigu rado preporučili drugima, koliko dnevno čitaju te koje im je omiljeno mjesto za čitanje.

Nakon što su se usuglasili, na red je došlo unošenje odgovora na zajednički Razredni leksikon putem digitalnog alata Canva koji se nalazi na Twinspaceu projekta.

Na taj su način učenici ponovno razvijali svoje digitalne vještine te se osvijestili važnosti čitanja svaki dan.

Pročitajte još

Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem

Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem

Nakon dobre motivacije učenika na čitanje dječjeg romana “Čudnovate zgode šegrta Hlapića” svakodnevno sam ih poticala na međusobno pričanje o pročitanom te su izmjenjivali nove doživljaje pa se znalo čuti: „Nemoj mi ispričati što se dogodilo jer ću to tek danas pročitati.“
Na nastavi Likovne kulture izradili smo lektirnu slikovnicu.

Maketa i plan mjesta

Maketa i plan mjesta

Najbolje se uči uz praktičan rad te su učenici 3. razreda izrađujući maketu i plan mjesta važnijih ustanova u Čačincima bolje razumjeli nastanak makete i plana kao i tumača znakova izrađujući dio samostalno, a dio u skupinama prema mojim uputama.
Bili su jako motivirani i vrijedni te su nastojali naše Čačince prikazati što vjerodostojnije.
Ovako to izgleda iz učeničkog gledišta.
Razrednica Tamara Ivić

Skip to content