Pjesma “Vukovar, Vukovar”
Za naše branitelje, za naše heroje.
Zauvijek, hvala!
Pjesmu “Vukovar, Vukovar” izvode učitelji Vjekoslav Palatinuš na tamburi i Domagoj Premužić na klaviru.
“Ne dvoji za drugog izdvoji”
“Ne dvoji! Za drugog izdvoji!”
Učenici članovi skupina Pomladak Crvenog križa i Volonterski klub „Matoševe pčelice“ u koordinaciji voditelja Mirka Krole i Marina Blaženovića proveli su humanitarnu akciju Solidarnost na djelu „Ne dvoji! Za drugog izdvoji!“ te sakupili ukupno 1.647,00 eura.
Dan sjećanja na žrtve domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
Dan 18. studeni Dan je sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Tada se prisjećamo svih branitelja koji su hrabro branili našu domovinu i time omogućili slobodu koju danas baštinimo.
Pozivamo sve vas da se u ponedjeljak, 17. studenog 2025.g., okupimo i zajedno odamo počast žrtvama te se tako pridružimo spomen činu „I u mom gradu Vukovar svijetli.“
Okupljanje počinje u 17:00 sati ispred Spomenika hrvatskih branitelja, uz zajedničku molitvu sa župnikom Nedjeljkom Androšem, nakon čega ćemo se uputiti prema bisti poginulog vukovarskog branitelja Željka Majora i paljenjem lampiona duž Ulice Domovinske zahvalnosti odati počast onima koji su herojski branili Vukovar. Potrebno je ponijeti lampion.
Zahvaljujemo našem mještaninu Željku Majoru, kao i svim hrvatskim braniteljima, na hrabrosti, odanosti i ljubavi prema domovini
Zamjenica ravnateljice
Svjetlana Carić
Dabar 2025
Učenici i ove godine sudjeluju na međunarodnoj inicijativi Dabar 2025 (Bebras).
Kreativna lektira- Moje putovanje s Hlapićem
Nakon dobre motivacije učenika na čitanje dječjeg romana “Čudnovate zgode šegrta Hlapića” svakodnevno sam ih poticala na međusobno pričanje o pročitanom te su izmjenjivali nove doživljaje pa se znalo čuti: „Nemoj mi ispričati što se dogodilo jer ću to tek danas pročitati.“
Na nastavi Likovne kulture izradili smo lektirnu slikovnicu.
Maketa i plan mjesta
Najbolje se uči uz praktičan rad te su učenici 3. razreda izrađujući maketu i plan mjesta važnijih ustanova u Čačincima bolje razumjeli nastanak makete i plana kao i tumača znakova izrađujući dio samostalno, a dio u skupinama prema mojim uputama.
Bili su jako motivirani i vrijedni te su nastojali naše Čačince prikazati što vjerodostojnije.
Ovako to izgleda iz učeničkog gledišta.
Razrednica Tamara Ivić




