Tijekom školske godine 2024./2025. naša škola se uključila u projekt Foruma za slobodu odgoja i UNICEF-a Hrvatska, pod nazivom „Škole podrške: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje“. Pedagog Marin Blaženović, knjižničarka Marija Blažević i zamjenica ravnateljice Svjetlana Carić sudjelovali su na raznim radionicama i predavanjima. Na radionicama i predavanjima imali smo priliku čuti iskustva drugih kolega, a dodijeljeni su nam i priručnici i materijali za rad s učenicima, poput priručnika „Tvoja supermoć“, „22 ideje za otpornost“ i „Protresi“, te različite brošure za rad s učenicima i roditeljima, poput „Zajedno: suradnja škole i roditelja“ te „Kreativne bilježnice“ za učenike.
U sklopu projekta održane su tri edukacije te Akademija za ravnatelje.
Prva edukacija, naziva „Škole podrške“ – sudionici su dobili informacije o razvijanju i poticanju emocionalnog i socijalnog razvoja učenika, kao i poticanje vršnjačke suradnje. Druga edukacija, naziva „Metodika poučavanja djece iz skupina u nepovoljnom položaju“ – sudionici su stekli znanja i metode o motiviranju i poticanju djece iz skupina u nepovoljnom položaju. Treća edukacija, naziva „Zajedno: suradnja s roditeljima“ – sudionici su unaprjeđivali svoje profesionalne kompetencije u području suradnje i partnerskih odnosa s roditeljima.
Zamjenica ravnateljice Svjetlana Carić je u sklopu projekta pohađala Akademiju za ravnatelje, edukacijski program koji kroz šest modula pruža stručnu podršku ravnateljima u njihovoj ključnoj ulozi vođenja škola. Cilj je jačanje kapaciteta školskih lidera u stvaranju podržavajućeg školskog okruženja. Program Akademije pokriva širok spektar tema:
Upravljanje školom s jasnom vizijom – liderstvo unutar postojećeg okvira rada ravnatelja;
Razvoj škole utemeljen na podacima – strateško planiranje i razvojni plan škole;
Kurikulum kao izraz identiteta škole – kompetencije za održivost i razvoj školskog kurikuluma;
Komunikacijom do kvalitete – odnosi u timu, upravljanje sukobima, medijacija;
Upravljanje ljudskim potencijalima – alati i strategije za učinkovito vođenje zaposlenika;
Stvaranje inkluzivne škole – prepoznavanje potreba, jednake prilike i dobrobit svih učenika;
Suradnja s roditeljima i krizno upravljanje – izgradnja partnerskih odnosa i odgovori na krizne situacije.