Datum objave: 22. travnja 2025.

Najdraži književni lik

U okviru eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 5“ učenici 3. razreda su tijekom mjeseca travnja sudjelovali u aktivnosti pod nazivom Najdraži književni lik čime smo obilježili i Međunarodni dan dječje knjige.

Zadatak je bio analizirati karakteristike svog najdražeg književnog lika kako bi ga uspješno prenijeli u karikaturu. To uključuje prepoznavanje fizičkih osobina, osobnosti i specifičnih karakteristika koje ih čine posebnima, čime se razvijaju njihove analitičke sposobnosti.

Neke od radova možete pročitati:

Moj omiljeni književni lik je Paulina P. zato što je simpatična i voli životinje. Snalažljiva je. Ima puno prijatelja i voli pisati o svojim doživljajima. Šime Jurlina

Moj najdraži književni lik je Paulina P. Volim Paulinu jer je djevojčica koja ide u 3. razred i vodi svoj dnevnik kao i ja. Sviđa mi se jer je vesela, duhovita, razigrana, ponekad nespretna u vožnji bicikla i snalažljiva je u rješavanju problema. Kada su ljudi nesretni ili se svađaju, ona suosjeća s njima i ponovo ih spaja. Iskreno piše o simpatijama. Ines Rider

Moj najdraži književni lik je Paulina P. odabrao sam ju zato što je kreativna i sposobna. Od nje sam naučio da je dobro zapisivati važne događaje. Luka Sabo

Moj najdraži književni lik je Paulina P. odabrao sam Paulinu zato što je draga i dobra osoba. Voli pisati dnevnike. Nekad je nespretna i ima puno prijatelja. Petar Jurišić

Također, u fotografijama možete vidjeti kako su nastale karikature.



Ovaj oblik izražavanja potiče učenike da razmišljaju izvan okvira i interpretiraju likove na svoj jedinstveni način. Objašnjenje izbora književnog lika potiče učenike na izražavanje svojih misli i osjećaja.

Knjižničarka Marija Blažević



Pročitajte još

Dan planeta Zemlje u 1. razredu

Dan planeta Zemlje u 1. razredu

Dana, 22. travnja, kada obilježavamo važan dan za opstanak svih živih bića, učenici 1. a razreda s puno elana krenuli su na posao. Olujom ideja izrekli su mnoštvo riječi koje ih asociraju na riječ "Zemlja", a zatim su pisali rečenice u kojima su se nalazile ranije...

Skip to content