KNJIŽNI FOND

Knjižnica zaključno s 31.12.2023. godine broji 4658 knjiga, 141 jedinicu audiovizualne građe, što čini ukupno 4795 jedinica knjižnične građe.

Knjižnica je pretplaćena na dječje časopise Smib, Modru lastu i Mak te na stručne časopise Jezik i Lađu. No, moguće je čitati i starije časopise koji se više ne naručuju poput Radosti, Prvog izbora, Prirode.

Knjižnična građa podijeljena je u dvije osnovne zbirke: posudbenu i referentnu. A posebna zbirka je zbirka AV-građe.   

POSUDBA KNJIGA U KNJIŽNICI

Možete posuditi dvije knjige na rok od 15 dana. Uvijek se može produžiti rok posudbe ukoliko niste stigli pročitati.

REFERENTNA ZBIRKA

Sadrži: enciklopedije, leksikone, atlase, rječnike, razne priručnike – ne posuđuju se izvan prostora knjižnice.

Kako pronaći knjigu u knjižnici?

Na policama se nalaze oznake koje će olakšati snalaženje.

Učenički fond podijeljen je na:

  • M – Književnost za najmlađe (1. i 2. razred)
  • D- Dječja književnost (3. – 6. razreda)
  • O – Književnost za mladež (7. i 8. razred)
  • I – Igrokazi
  • N – Narodna književnost

Nastavnički fond (UDK – osnovne skupine) podijeljen je na:

  • 0 – Opća djela
  • 1 – Filozofija. Psihologija
  • 2 – Religija
  • 3 – Društvene znanosti
  • 5 – Matematika. Prirodne znanosti
  • 6 – Primijenjene znanosti. Medicina. Tehnologija
  • 7 – Umjetnost. Zabava. Sport
  • 8 – Jezici. Književnost
  • 9 – Geografija. Biografija. Povijest

Što možemo raditi u knjižnici?

  • Naučiti kako pronaći knjigu i koristiti knjižnicu
  • Sudjelovati na radionici
  • Dobiti pomoć oko pisanja referata, izrade plakata, odabira literature
  • Baviti se istraživanjem
  • Igrati društvene igre
  • Koristiti računalo za razne edukativno – zabavne sadržaje
    U knjižnici se mogu organizirati izložbe, susreti s književnikom, predstavljanja knjiga, organizirati boravak u slobodno vrijeme, obraditi tema po izboru i dogovoru s drugim učiteljima i nastavnicima

Djelatnost knjižnice

Školska knjižnica je organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja kroz djelatnost knjižničnog osoblja nabavlja, obrađuje, čuva i daje na upotrebu građu radi zadovoljavanja obrazovnih, kulturnih, informacijskih i stručnih potreba korisnika.

Cilj djelovanja školskog knjižničara je obrazovanje i odgajanje uz pomoć knjižnične građe i stavljanje iste u punu funkciju odgojno – obrazovnog procesa, a zadatak odgojno-obrazovne funkcije jest da razvija individualne stvaralačke sposobnosti učenika i osposobljava pojedinca za samostalno učenje i permanentno obrazovanje.

Korisnici školske knjižnice su učenici i svi djelatnici škole.

Godišnji plan i program rada školske knjižnice temelji se na potrebama korisnika i istovremeno je odraz kontinuiranog rada na stvaranju prepoznatljive slike i identiteta škole te njenog kulturnog razvoja.

Sve aktivnosti školske knjižnice isplanirane su u skladu s idejom promoviranja škole, školske knjižnice Osnovne škole Antuna Gustava Matoša, kao mjesta promocije prava, ideja univerzalnosti, multikulturalnosti, demokracije i tolerancije prema svim vidovima i oblicima života.

Djelatnost knjižnice možemo podijeliti na odgojno-obrazovni rad, stručnu knjižničarsku djelatnost te kulturnu i javnu djelatnost. Svaku od tih djelatnosti nastojimo u okviru mogućnosti unaprijediti, osuvremeniti u skladu s potrebama korisnika, zahtjevima nadležnog ministarstva te zahtjevima zajednice u kojoj se živi.

Skip to content